خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی قزوین:

قاچاقچی دارو در استان قزوین بیش از یک میلیارد ریال محکوم شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۲۵۱

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: قاچاقچی داروهای دامی در استان قزوین از سوی تعزیرات حکومتی به پرداخت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال محکوم شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی سازمان تعزیرات حکومتی قزوین، هوشنگ محمدی با اعلام این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین حین گشت زنی و کنترل خودروها با مشکوک شدن به یک خودروی وانت‌بار در یکی از جاده‌های قزوین، به راننده آن دستور توقف داده و در بازرسی از این خودرو مقدار قابل توجهی محموله های مختلف داروی دامی کشف کردند.

وی افزود: با محرز شدن محموله قاچاق این خودرو، در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا پس از احراز تخلف، قاچاقچی این کالاها به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت یک میلیارد و ۲۵۰میلیون ریالی جزای نقدی در حق دولت شد.

این مقام مسئول با اشاره به سرعت بالای رسیدگی به پرونده های قاچاق در شعب تعزیرات حکومتی قزوین، اظهار کرد: میانگین رسیدگی به این دسته از پرونده ها زیر ۱۰ روز است.

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان قزوین همچنین از قاچاق کالا به عنوان تهدید کننده جدی اقتصاد و تولید کشور یاد کرد که می‌تواند مانعی بر سر راه جهش تولید باشد، تصریح کرد: با قاچاقچیان بدون اغماض برخورد می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز