خبرگزاری کار ایران

فرماندار قزوین:

راه‌های مواصلاتی دهستان‌های چوقور و نیارک بخش طارم سلفی مسدود است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۲۳۳

فرماندار شهرستان قزوین گفت: راه‌های مواصلاتی دهستان‌های چوقور و نیارک در بخش طارم سفلی مسدود است و تردد در آنها امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد شفیعی با اعلام این خبر گفت: نظر به سامانه‌ای که در حال بارش در بخش‌های این شهرستان است، راه‌های روستایی در دو دهستان چوقور و نیارک در بخش طارم سفلی مسدود شده و سایر راه‌های مواصلاتی در بخش‌های مختلف تنها در صورت استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی افزود: با توجه به بارش نسبتا سنگین برف در بخش طارم سفلی اداره راهداری در حال بازگشایی مسیر در دهستان چوقور و نیارک (بعد از روستای نیارک) است و روستا‌های سماق، شیخلر، طوینان و زه آباد هم اکنون باز و تردد نیازمند استفاده از زنجیر چرخ است.

شفیعی اظهار کرد: در صورت افزایش سرعت بارش، راه‌های ارتباطی در این روستا‌ها مسدود خواهد شد لذا از روستاییان درخواست داریم از تردد برای انجام امور غیر ضروری در این مسیر هاخودداری شود.

وی تصریح کرد: با توجه به میزان بارش و فعالیت‌های اداره راهداری کلیه راه‌های روستایی در بخش‌های مرکزی، الموت شرقی، الموت غربی و کوهین باز و در حال حاضر تردد در این مسیر‌ها فقط با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است که با سرعت گرفتن بارش امکان مسدود شدن راه‌ها در بخش‌های فوق قابل وقوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز