خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

دستگیری دو شرور فراری قزوین در استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۹۷۹

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری دو شرور فراری که با ضرب و شتم شهروندان ضمن اخلال در نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت در یکی از مناطق شهرستان قزوین شده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار مهدی حاجیان با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی در شهرستان قزوین و ضرب و شتم و مجروح کردن ۸ نفر از شهروندان توسط دو تن از اراذل و شرور معروف قزوینی بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های شبانه روزی محل اختفای متهمان را که پس از انجام اقدامات مجرمانه خود به یکی از از استان های شمالی کشور گریخته بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و در یک عملیات منسجم اراذل را در ششم آذر ماه با همکاری پلیس گیلان در شهر رشت دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده از اراذل و اوباش معروف شهر قزوین بوده که تاکنون سابقه چندین فقره نزاع و درگیری منجر به ضرب و جرح، اخلال در نظم عمومی ،تخریب اموال عمومی و خصوصی، ایجاد رعب و وحشت و تحت تعقیب دستگاه قضایی نیز بوده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده، به دستان پر قدرت دستگاه قضایی برای رسیدگی و اجرای قانون سپرده شدند یادآور شد: مقابله قاطعانه با برهم زنندگان نظم و امنیت با جدیت در دستور کار پلیس و دستگاه قضایی بوده و با این گونه افراد  برابر قانون برخورد خواهد شد.

سردار حاجیان در پایان تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰ مراتب به پلیس اطلاع تا در این خصوص اقدامات لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز