خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان خبر داد:

توزیع ۲۲۰ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا / اجرای ۱۷ طرح بزرگ و ۱۰۰ طرح کوچک از برنامه‌های امسال سپاه قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۹۲۹

جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از توزیع ۲۲۰ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عباس برزگر با اعلام این خبر گفت: در ایام کرونا با همت بسیج، خیران و دستگاه‌های اجرایی ۲۲۰ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان در بین آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع شد.

جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان افزود: در این مدت هم بسیجیان یک میلیون و ۲۰۰ هزار ماسک تولید کردند.

وی اضافه کرد: همچنین‌بسیجیان در ایام کرونا برای کمک به بخش درمان در بخش‌های خدماتی، پزشکی، تدفین فوتی‌های کرونایی حضور یافتند و همچنان در صورت اعلام نیاز آماده خدمات رسانی هستند.

جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان، گندزدایی همه نقاط شهر، حمایت از مبتلایان به کرونا، تب سنجی و تست اکسیژن در ادارات و مناطق مختلف شهر را از دیگر اقدامات بسیج در این ایام بیان کرد.

سرهنگ برزگر افزود: در حال حاضر در پایگاه سلامت که با همکاری علوم پزشکی برقرار شده است یک پزشک، ۵ پرستار و ۵ بهورز فعال‌اند و کار مراقبتی از مبتلایان و غربالگری را انجام می‌دهند.

سرهنگ برزگر همچنین افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان، محرومیت زدایی از مناطق محروم و کم برخوردار را در دستور کار قرار داده و با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و خود مردم، خدمات ارزنده‌ای را در این زمینه ارایه کرده است.

برزگر، اجرای ۱۷ طرح بزرگ و ۱۰۰ طرح کوچک را از برنامه‌های امسال سپاه بیان کرد و گفت: تاکنون بخش عمده‌ای از این طرح‌ها به پایان رسیده است و ما بقی طرح‌ها نیز تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان گفت: از ابتدای امسال تا کنون سپاه برای اجرای طرح‌های عمرانی ۱۳ میلیارد تومان هزینه کرده است.

سرهنگ برزگر افزود: سپاه پارسال ۴۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌ها در مناطق محروم هزینه کرد.

او گفت: ساخت بیش از ۴۲ واحد مسکن برای محرومان با کمک کمیته امداد، احداث ۱۰ واحد برای مددجویان بهزیستی، بازسازی ۹ واحد برای مددجویان این نهاد، ساخت ۱۱ واحد خانه عالم، دو سالن ورزشی و زمین چمن بخشی از فعالیت‌های سپاه در مناطق محروم است.

جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان گفت: در حال حاضر موضوع لایروبی قنوات و آبرسانی به روستا‌های محروم در دستور کار است.

سرهنگ برزگر در ادامه بر استفاده از نیروی جوان تحصیلکرده، مومن، متعهد و انقلابی در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: باید با نظارت و استفاده از تجربیات پیشکسوتان برای فعالیت جوانان زمینه را فراهم و از توانمدی‌های آنان استفاده کرد.

وی با اشاره به نقش دفاعی بسیج گفت: در هر محله‌ای از استان یک پایگاه مقاومت فعال است و همه حوزه‌های مقاومت دارای یگ گردان هستند.

وی با اشاره به روز بودن تجهیزات دفاعی بسیج گفت: ما در همه شرایط و در همه عرصه‌ها آماده خدمت رسانی هستیم.

به گفته جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان، ۲۴ بسیج متخصصین از جمله هنرمندان، کارمندان، کشاورزان و فرهنگیان برای خدمت رسانی فعال‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز