خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خبر داد:

صدور مجوز تردد خودروها با پلاک‌های ۷۹ و ۸۹ در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۹۰۸

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: همزمان با اجرای طرح محدودیت هوشمند که از اول آذرماه جاری همزمان با سراسر کشور، در قزوین آغاز شده تاکنون یک هزار و ۲۷۱ مجوز از سوی فرمانداران صادر شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، علی فرخزاد در چهارمین جلسه کمیته ترافیک و تردد وسایل نقلیه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونای استان، تصریح کرد: همزمان با آغاز اجرای طرح محدودیت هوشمند، یکی از مهمترین چاش‌ها، مربوط به حوزه تردد خودروها بود که با صدور مجوزهای یاد شده در این زمینه اقدام به عمل آمده و طی ۲ روز گذشته نیز با کاهش درخواست برای صدور مجوز روبرو شده‌ایم.

وی با بیان اینکه صدور مجوز تردد توسط فرمانداران و پلیس راه صورت می‌پذیرد، تاکید کرد: از فرمانداران خواسته شده تا همچنان مراحل سخت گیرانه خود را در این رابطه اعمال کنند و از صدور مجوزهای بی مورد و سلیقه‌ای خودداری کنند.

به گفته وی، تردد پلاک‌های ۷۹ و ۸۹ هم اکنون در سطح استان قزوین مجاز اعلام شده است.

رئیس کمیته ترافیک و تردد قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونای استان با تاکید بر مجاز بودن تردد پلاک‌های بومی استان، یادآور شد: عبور و مرور این پلاک‌ها براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا مجاز دانسته شده و برای تردد آزاد این نوع پلاک‌ها مجوزهای درون استانی نیز صادر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز