خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد:

محدودیت مصرف اکسیژن از مهمترین معضلات مراکز درمانی/ ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۷۳۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در حال حاضر ظرفیت بیمارستان‌های استان تکمیل شده و محدودیت مصرف اکسیژن یکی از معضلات مراکز درمانی است.

به گزارش ایلنا، دکتر شهرام حبیب‌زاده در نشست قرارگاه کرونای استان و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی‌ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفان و ارائه گزارشی از روند تشکیل کمیته ها و سازماندهی بسیجیان و نیروهای مراقب سلامت، بر لزوم رفع ابهامات و وظایف کمیته های شهرستانی در این طرح تاکید کرد.

وی با اشاره به محدودیت‌های وضع شده دوهفته‌ای اذعان کرد: در حال حاضر ظرفیت بیمارستانهای استان تکمیل شده و محدودیت مصرف اکسیژن یکی از معضلات کنونی بوده که رعایت موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی می‌تواند هم بار مراجعه به بیمارستان‌ها را کاهش دهد و هم باعث گشایش های اقتصادی و رفع محدودیت های موجود شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: تلاش ما در طرح بزرگ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شناسایی، بیماریابی، آگاهی بخشی، قرنطینه، آموزش و در مواقع لزوم ارجاع و درمان افراد مشکوک بوده و اگر بتوانیم سطح رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در استان به ۸۰ الی ۹۰ درصد برسانیم می توانیم در کاهش شیوع بیماری کرونا موفق باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز