خبرگزاری کار ایران

از صبح امروز ؛

برف، استان زنجان را سفید پوش کرد/ تداوم بارش‌ها و کاهش دما تا هفته آینده / هشدار به رانندگان برای تردد در جاده‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۷۲۹

با ورود سامانه بارشی از صبح امروز، بارش برف و باران زنجان را فرا گرفته است و بنا به اعلام پلیس راه زنجان، جاده های استان خیس و لغزنده است و رانندگان در محورهای مواصلاتی باید مجهز به زنجیر چرخ باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سامانه بارشی از صبح امروز وارد استان شده و بارش برف و باران تمام مناطق استان زنجان را فرا گرفته است.

بارش باران و برف تا هفته آینده ادامه دارد و بنا به گزارش هواشناسی استان زنجان، بارش‌ها در روز جمعه شدت می‌گیرد و با توجه به بارش برف احتمال وقوع کولاک در استان وجود دارد.

بنا به اعلام هواشناسی استان زنجان، این سامانه بارشی تا اواسط هفته آینده در استان حاکم است و مردم از سفر خودداری کنند.

دمای هوای استان از امروز روند کاهش داشته و هوا به شدت سرد می‌شود و احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها دراستان زنجان پیش بینی شده است.

همچنین با توجه به بارش باران، سطح جاده‌های استان زنجان خیس و لغزنده است و از صبح امروز مه غلیظ بر گردنه‌های کوهستانی استان زنجان حاکم بوده است که در این میان ضروری است رانندگان در این محورها تردد نکنند.

رانندگان برای تردد در جاده‌های استان زنجان خودروی خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات گرمایشی مجهز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز