خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبر داد:

بستری 23 بیمار مبتلا به کرونا در سمنان/ نارنجی و قرمز رنگ‌های کرونایی استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۷۱۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: ۲۳ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در 24 ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری شدند.

به گزارش ایلنا از سمنان، نوید دانائی بیان داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 13 هزار و 116 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان شناسایی شدند .

وی اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته (از 5 آذر ماه الی 6 آذر ماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۳ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و بدین ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه به سه هزار و ۷۳۶ نفر رسیده است و 9 هزار و ۳۸۰ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

 رئیس رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ادامه داد: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید19 به ۲۹۸۳ نفر رسید و از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۵۳۹ نفر فوت شدند.

دانائی با اشاره به این که استان سمنان در وضعیت "قرمز" قرار دارد، گفت: شهرستان های دامغان، سمنان و گرمسار در وضعیت قرمز و شهرستان های سرخه، مهدیشهر و آرادان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز