خبرگزاری کار ایران

از ابتدای همه‌گیری کرونا در استان تا کنون انجام شد ؛

غربالگری کرونایی ۳۷۰ هزار نفر از جمعیت‌ استان اردبیل در خانه‌هایشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۶۹۳

استاندار اردبیل گفت:از ابتدای شیوع کرونا در استان اردبیل تا کنون ۳۷۰ هزار نفر از جمعیت این استان در منازل‌ شان غربالگری شده‌اند.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو در مراسم آغاز توزیع بسته های معیشتی جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: امدادرسانی مهم است و جمعیت هلال احمر علاوه بر وظائف امداد و نجات در زمینه توزیع بسته های معیشتی هم فعالیت می کند که کار پسندیده ای است.

بهنام جو با بیان اینکه قرارگاه سردار‌ شهید سلیمانی به صورت هماهنگ مسیر توزیع بسته های معیشتی و غربالگری را طی می کنند و مردم یکنواختی و همدلی را می بینند، تصریح کرد: باید تلاش کنیم استان اردبیل سریعتر از وضعیت قرمز خارج شود تا مردم بتوانند به سر کار برگردند.

این مسئول با بیان اینکه در طرح سردار شهید سلیمانی بیماریابی از درب منازل انجام می شود، ادامه داد:  در این طرح مشخص می شود که چه کسانی نیاز به بسته های معیشتی دارند.

استاندار با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان اردبیل نزدیک ۲ هزار بسته معیشتی آماده کرده و توزیع می کند، ادامه داد: این بسته ها به کمک خیرین و نوعدوستان تهیه شده و در سطح استان اردبیل توزیع خواهند شد.  

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل هم گفت: مردم و نهادها در زمینه تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه همدلی و کمک های مومنانه حضور خوبی داشتند.

سردار جلیل بابازاده‌ قانع اظهار کرد: اگر کار خیر خواهانه در حق مردم انجام دهیم، مردم نگاه خیرخواهانه به ما خواهند داشت.

او با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در حقیقت امدادرسانی در شرایط سخت را بر عهده دارد اما در شرایط فعلی به این عمل نیک هم پیوسته است، اضافه کرد: باید به کسانی که از کرونا آسیب دیده اند، کمک کنیم تا مرهمی برای آن ها باشد و شرمنده خانواده ها نباشیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز در این مراسم عنوان کرد: غربالگری مردم به خصوص مسافران ورودی به شهرهای استان در تعطیلات نوروزی، نذر سلامت(1و2) در ماه محرم، آمران سلامت، ناظرین سلامت و مواردی از این دست از جمله اقدامات جمعیت هلال احمر استان اردبیل بوده است.

رامین معبودی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل در زمینه تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی هم با مشارکت خیرین و هم کمک های بین المللی اقدامات خوبی انجام داده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز