خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آموزش و پرورش استان خبر داد:

تعطیلی تمامی ادارات آموزش و پرورش قزوین از روز شنبه

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۶۸۹

سخنگوی آموزش و پرورش استان قزوین از تعطیلی همه ادارات آموزش و پرورش استان، شهرستان ها و مناطق ۱۴ گانه قزوین از روز شنبه 8 آذر ماه به مدت یک هفته خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، روح اله مومنی اظهار کرد: پیرو بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص نحوه اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کرونا و استمرار وضعیت بحران در شهر های قرمز کلیه ادارات آموزش و پرورش استان ها و شهرستان هایی که در وضعیت قرمز قرار دارند، از روز شنبه هشتم آذر ماه به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود.

 سخنگوی آموزش و پرورش استان اضافه کرد: طی این مدت تعداد محدودی از افراد، که به تشخیص مدیر استان ،شهرستان حضورشان برای انجام به موقع ماموریت های اصلی و دارای فوریت که اجتناب ناپذیر است، در محل کار حضور پیدا خواهند کرد.

او  تصریح کرد: در این ایام آموزش غیر حضوری دانش آموزان به روال قبل و با نظارت و راهبری غیرحضوری مدیران مدارس و ادارات و کارشناسان مربوطه، استمرار خواهد داشت.

مومنی ادامه داد: در حال حاضر همه شهرستان های استان به جز شهرستان آوج در وضعیت قرمز قرار دارند و شهرستان آوج در وضعیت زرد است.

به گفته این مسئول، در ادارات آموزش و پرورش شهرهای دارای وضعیت زرد ارائه خدمات با حضور دو سوم کارکنان انجام خواهد شد و کلیه ماموریت های اداری غیر ضروری در وضعیت های سه گانه لغو و برگزاری جلسات، حتی‌المقدور به صورت ویدئو کنفرانس خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز