خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری اردبیل خبر داد:

بارش برف و باران در جاده های اردبیل / تمامی محورها باز است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۶۸۸

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیـل گفت: در اکثر محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش برف و باران هستیم.

به گزارش ایلنا، کلیم الله وثوقـی در بازدید از عملیات برف روبی محور نیر سراب افزود: درحال حاضر شاهد بارش برف در محورهای خلخال اسالم،خلخال فیروزآباد، رضی گرمی و اردبیل سرچم و بارش باران در محورهای اردبیل آستارا و مشکین شهر پارس آباد هستیم.

عضو شورای اداری استان اردبیـل با بیان اینکه ۸۰ اکیپ‌ راهداری زمستانی به مردم عزیز خدمات لازم را ارائه می کنند تصریح کرد:با تلاش راهداران سخت کوش دیار سبلان کلیه محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد و انتطارمی رود مترددین جاده ها در این شرایط جوی با رعایت بیش از پیش قوانین راهور رانندگی کنند .

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با اشاره اینکه در طرح زمستانی امسال 420 نفر نیروی راهداری در گردنه ها،محورها و راهدارخانه های استان مستقر خواهند شد از ذخیره سازی 28 هزارتن شن و نمک جهت انجام عملیات برف روبی خبر داد. 

وثوقـی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل برای خدمات‌رسانی به رانندگان و مسافران در ایام زمستان 230 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین را در محورهای مواصلاتی مستقر می کند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل  از مردم و مسافران خواست باتوجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی استان قبل از سفر حتما با سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راهها مطلع شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز