خبرگزاری کار ایران

شمار قربانیان کرونا در کرمانشاه از مرز یکهزار و ۲۰۰ نفر گذشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۶۶۹

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افزایش فوتی های کرونا در استان به بیش از 1220 نفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، مهدی محمدی با اشاره به جان باختن یازده نفر دیگر در استان بر اثر ابتلا به کرونا در شبانه روزگذشته گفت: با این تعداد مجموع فوتی های کرونا تاکنون در استان به 1220 نفر رسیده است.

او از بستری شدن 190 مبتلای دیگر در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: با این تعداد هم اکنون 864 نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند.

محمدی مجموع بستری های کرونا در استان تا به امروز را 22 هزار و 577 نفر اعلام کرد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: در حال حاضر 301 نفر از بستری ها در شهرستان های استان و مابقی در مرکز استان بستری هستند.

محمدی خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد بستری در میان شهرستان های استان، مربوط به شهرستان سنقر و کلیایی با 53 مورد بستری است.

این مسئول در ادامه با اشاره به انجام 416 مورد تست کرونا در شبانه روز گذشته در سطح استان گفت: در 24 ساعت گذشته 181 مورد تست مبتلایان مثبت شده است.

او خاطرنشان کرد: تاکنون 38 هزار و 73 نفر در استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز