خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان خبر داد:

رفع تصرف اراضی بستر 25 ساله رودخانه سفیدرود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۵۸۹

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان از رفع تصرف حدود 47 هزار متر مربع از اراضی بستر 25 ساله رودخانه سفیدرود در شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت،وحید خرّمی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان با اعلام این خبر گفت : با توجه به اهمیت و ضرورت صیانت از منابع آبی و همچنین به منظور جلوگیری از تعدی اشخاص به اراضی دولتی(حرایم کانالها ، بستر رودخانه ها و برکه های طبیعی...) پس از تنظیم دادخواست خلع ید برای شخصی حقیقی به منظور رفع تصرف 47 هزار 441متر مربع از اراضی بستر 25 ساله رودخانه سفیدرود واقع در منطقه کاچا دهستان چهارده آستانه اشرفیه، با انجام پیگیری های حقوقی این دادخواست منجر به صدور حکم قطعی رفع تصرف شد.

 خرّمی افزود : مشارالیه در اراضی موضوع تصرف(بستر 25 ساله رودخانه سفید رود) بصورت غیرقانونی اقدام به تسطیح اراضی بستر 25 ساله رودخانه سفیدرود جهت استفاده مزروعی کرده بود.

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان با بیان اینکه  توفیق حاصله ناشی از تسریع و دقت در رسیدگی های قضایی و همچنین همکاری عوامل انتظامی بوده و به طور قطع بدون هماهنگی و همکاری  دستگاه های یاد شده  این مهم امکان پذیر نیست ، تأکید کرد : در راستای حفظ حقوق بیت المال این شرکت در ادامه نیز از هیچگونه تلاشی دریغ نخواهد کرد و با سودجویانی که قصد تصرف انفال و بیت المال را داشته باشند، از طروق قانونی برخورد خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز