خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل میراث فرهنگی استان خبرداد:

پلمب ۷ واحد تاسیسات گردشگری در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۵۶۱

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین از پلمب هفت واحد از تاسیسات گردشگری قزوین از ابتدای امسال تاکنون به دلیل تخلفات صنفی و بهداشتی و خودداری از رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نادر محمدی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هزار و ۳۰۰ فقره بازرسی از تاسیسات گردشگری استان قزوین برای بررسی نحوه خدمات دهی به مسافران و رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا انجام شده است.

معاون اداره کل میراث فرهنگی استان ادامه داد: این تاسیسات شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها، اقامتگاه های بوم گردی، مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی، رستوران های بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی بوده اند.

محمدی افزود: در این بازرسی ها همچنین ۱۱ مورد اخطاریه نیز برای واحدهای گردشگری کم توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی صادر شد.

او بیان کرد: امسال همچنین ۱۴ مورد شکایت از تاسیسات گردشگری استان به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ارسال شد که با حضور نمایندگان تشکل های واحدهای گردشگری به این شکایت ها رسیدگی شد.

این مسئول یادآور شد: در حال حاضر به دلیل محدودیت های کرونایی اعلام شده، مجتمع های خدمات رفاهی و رستوران های بین راهی تنها مجاز به ارایه غذای بیرون بر هستند.

معاون اداره کل میراث فرهنگی استان اضافه کرد: هتل های استان قزوین تعطیل نیستند اما با حداقل ظرفیت و با رعایت دقیق و جدی پروتکل های بهداشتی باید به فعالیت بپردازند.

او با قدردانی از همراهی صاحبان تاسیسات گردشگری استان قزوین در رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا، افزود: در محدودیت های جدید کرونایی تاکنون گزارشی از عدم تکمین و تخلف تاسیسات گردشگری استان در اختیار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار نگرفته است.

براساس آمارهای ارائه شده، استان قزوین دارای ۲۴۱ واحد تاسیسات گردشگری است که شامل ۱۰۳ مجتمع خدماتی و پذیرایی، ۸۷ واحد اقامتگاهی، ۴۸ دفتر مسافرتی و سه آموزشگاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز