خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار تهران مطرح کرد:

ظرفیت‌های مهم رباط کریم در بخش‌های صنعتی و کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۴۵۲

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: ظرفیت های مهم شهرستان رباط کریم در بخش های صنعتی و کشاورزی، توسعه شهرک های صنعتی نصیر آباد، کاظم آباد و پرند را از جمله اقدامات مهم و مؤثر مدیران در این شهرستان دانست.

به گزارش ایلنا، حشمت الله عسگری در جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان رباط کریم گفت: اصلاح ضوابط منع ایجاد صنایع در شعاع 120 کیلومتری تهران که در دستور کار قرار گرفته است می تواند تحول عظیمی را در صنعت استان بوجود آورد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مهم شهرستان رباط کریم در بخش‌های صنعتی و کشاورزی ،توسعه شهرک‌های صنعتی نصیر آباد،کاظم آباد و پرند را از جمله اقدامات مهم و مؤثر مدیران در این شهرستان دانست. همچنین در این جلسه رفع مشکلات ارزی واحدهای تولیدی شهرستان و ایجاد شهرک گلخانه ای 130هکتاری پرند در دستور کار قرار گرفت و دستگاه های اجرایی موظف به پیگیری شدند.

در پایان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اعلام این که با تلاش و جدیت مدیران در طول سال جاری 220 واحد پروانه بهره برداری و 1451 جواز تاسیس صادر شده است که نشان از میل سرمایه گذاران به حضور در شهرک های صنعتی استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز