خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت:

کشف 26 هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در مرند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۲۶۵

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف 25 هزار و 400 لیتر روغن موتور احتکار شده در شهرستان مرند خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، سردار حسین عبدی در این خصوص اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر زیادی روغن موتور در یک انبار در سطح شهر مرند، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از شناسایی انبار مذکور، مأموران انتظامی طی هماهنگی با مقام قضایی به همراه بازرسان اداره تعزیرات و اداره صنعت و معدن از آن بازدید کرده و در نتیجه این عملیات، مقدار 25 هزار و 400 لیتر روغن موتور ایرانی و خارجی احتکار شده، کشف شد.

 وی ارزش این محموله مکشوفه را بر اساس اعلام نظر کارشناسان مربوطه 10 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر، انبار پلمب و پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

عبدی در پایان با تقدیر از همکاری‌های ادارات تعزیرات حکومتی و صنعت و معدن و تجارت در مبارزه با محتکران، اظهار کرد: برخورد با هر گونه احتکار به صورت جدی در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی قرار داشته و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز