خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی کانون توانا خبر داد:

مشارکت گسترده دانش‌آموزان مؤید موفقیت برگزاری مجازی آن است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۲۳۶

معاون اجتماعی کانون توانا گفت: امسال با توجه به شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور جشنواره تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز با برنامه‌ریزی‌های کانون معلولین توانا به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد حسن هادی با اعلام این خبر افزود: با اینکه کانون توانا امسال برای اولین‌بار برگزاری مجازی این جشنواره را تجربه می‌کرد اما با استقبال خوبی از طرف دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها مواجه شد، بیش از سه هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند و حتی صدها خانواده‌ها نیز در قالب برنامه‌ها و چالش‌هایی که در قالب این جشنواره برگزار شد حضور و شرکت فعال داشتند.

وی اجتماعی کانون معلولین توانا بیان کرد: از میان هزاران دانش‌آموز شرکت‌کننده در جشنواره دانش‌آموزی بیش از 740 دانش‌آموز آثار و مدارک خود را برای دبیرخانه جشنواره ارسال کردند و بر اساس آن مورد امتیازبندی قرار گرفتند.

این مسئول تصریح کرد: برنامه اختتامیه و اهدای جوایز جشنواره تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز به‌صورت زنده از برنامه چهل ستون شبکه قزوین برگزار شد و برندگان جوایز طی دو مرحله قرعه‌کشی انتخاب شدند و یکی از مراحل قرعه‌کشی بین تمامی شرکت‌کنندگان فارغ از هرگونه دسته‌بندی صورت گرفت و در نهایت 6 دانش‌آموز برنده جوایز نقدی پنج تا 10 میلیون ریالی شدند.

هادی ادامه داد: مرحله دوم قرعه‌کشی نیز به دانش‌آموزانی اختصاص داشت که موفق به کسب بالاترین امتیازها در این جشنواره شده بودند، این دانش‌آموزان در بخش‌های مختلف جشنواره شرکت کرده بودند.

معاون اجتماعی کانون توانا همچنین گفت: به جز جوایزی که با قرعه‌کشی به منتخبان اهدا شد، 750 دانش‌آموز ممتاز که مدارک توانمندی‌های خود را در سایت جشنواره بارگذاری کرده بودند اجازه یافتند تا جوایز مورد علاقه خود را با میل و سلیقه خود از فهرست جوایز اعلام شده در سایت انتخاب کنند.

به گفته هادی خوشبختانه امسال دانش‌آموزان از تمام استان توانستند در جشنواره تجلیل از شرکت کنند در حالی‌که سال‌های گذشته شرکت‌کنندگان جشنواره محدود به شهرهای قزوین، تاکستان و البرز می‌شد اما امسال ما از الموت، بوئین‌زهرا و بسیاری از روستاهای استان قزوین نیز شرکت کننده داشتیم که این مسأله جامعیت جشنواره و همه‌شمول بودن آن را تأیید کرده و از موفقیت برگرزاری آن به شکل مجازی خبر می‌دهد.

وی گفت: قرعه‌کشی و اهدای جوایز، پایان برنامه‌های جشنواره تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز نیست بلکه شروعی برای ارائه سایر برنامه‌های آموزشی و تربیتی برای این گروه از جامعه است، کانون معلولین توانا در قالب این جشنواره برنامه‌های هدف‌مندی را به منظور تربیت و رشد خلاقیت‌های فردی و اجتماعی دانش‌آموزان تدوین کرده تا طی آموزش‌ها و ارزیابی‌هایی که صورت می‌گیرد علایق و استعداد‌های آنها شناسایی می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز