خبرگزاری کار ایران

2600 دانش آموز اصفهانی تحت حمایت کمیته امداد بازمانده از تحصیل آنلاین/اهدای 1400 تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان تحت حمایت

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۲۲۰

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: 1400 تبلت، گوشی هوشمند، کامپیوتر و لب تاپ از ابتدای سال تحصیلی به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این کمیته اهدا کردیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، کریم زارع در حاشیه مراسم نمادین اهدای 600 تبلت دانش آموزی به فرزندان تحت حمایت این نهاد توسط شرکت فولاد مبارکه، اظهار داشت: از ابتدای سال تحصیلی جدید و با احتساب اقلام اهدایی فولاد مبارکه تا کنون 1400 دستگاه تبلت، گوشی هوشمند، کامپیوتر و لب تاپ برای کمک به فراهم شدن بستر آموزش مجازی این عزیزان تهیه و توزیع شده است.

زارع ادامه داد: این اقلام با همکاری حامیان ایتام و فرزندان محسنین، مردم نیکوکار، خیران نیک اندیش و صنعتگران سختکوش اصفهانی و با هم افزایی کمیته امداد استان تهیه شده است.

او با قدردانی از اهتمام ویژه مجتمع بزرگ فولاد مبارکه به مسئولیت اجتماعی خود، یادآور شد: این شرکت در شرایط مختلف به کمیته امداد و سایر فعالان عرصه خیر و احسان توجه ویژه ای داشته و در ماه های اخیر نیز با کمک به تامین اکسیژن مورد نیاز بیمارستان ها و اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند گام بزرگی برای شکست ویروس منحوس کرونا برداشته است.

زارع با یادآوری اینکه 4000 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد در ابتدای سال تحصیلی فاقد امکانات لازم برای تحصیل مجازی بودند، تصریح کرد: با وجود تهیه و توزیع 1400 دستگاه هوشمند، کماکان 2600 دانش آموز دیگر تحت حمایت این نهاد امکانات کافی برای استفاده از آموزش های مجازی را ندارند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز