خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان مطرح کرد:

پذیرش آغوش باز مدیران از انتقادات اصحاب رسانه در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۱۸۴

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: اصحاب رسانه با انتقادات منصفانه، کارشناسانه و اجتناب از تخریب می‌توانند راهکارهای خود را برای حل مشکلات به مسئولان ارائه دهند و مدیران نیز باید با آغوش باز پذیرای اینگونه نقدها باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد حسین اسماعیلی با اشاره به نقش‌ها و کارکردهای رسانه، اظهار کرد: بیان حقیقت، جریان شناسی، جریان سازی، اقناع سازی، جلوگیری از نشر شایعات، دامن نزدن به ابهامات و سیاه نمایی، ایجاد امید و انگیزه، مطالبه گری در عین استقلال عمل و انتقاد کارساز و منصفانه از کارکردهای رسانه است که در حل مشکلات جامعه بسیار کارگشا و مفید خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان افزود: اصحاب رسانه با بیان مشکلات و تبدیل آن به مساله، دولت را برای حل مشکلات و مسائل یاری می‌کنند و باید زمینه بهره برداری بهتر از این ظرفیت را فراهم ساخت.

اسماعیلی با تاکید بر نقش پر رنگ رسانه‌ها در مقابله با کرونا، گفت: اصحاب رسانه با آگاهی بخشی به مردم، زمینه‌های اجتماعی مقابله با کرونا را تقویت می‌کنند.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه همچون جامعه بزرگ سلامت کشور در خط مقدم مقابله با شیوع ویروس کرونا حضوری پر رنگ دارند و ضمن آگاهی بخشی به مردم، زمینه‌های اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و مصوبات ستادهای ملی و استانی را از طریق اقناع سازی و ارائه اخبار صحیح و رد شایعات فراهم می‌کنند. 

این مسئول عنوان کرد: فعالیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی در شرایط کرونا با تلاش مضاعف و همکاری هنرمندان و انجمن‌های فرهنگی و هنری از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شوند و گروه‌های مرجع فرهنگی و هنری و فعالان فضای مجازی نقشی اثرگذار در این راستا ایفا می‌کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان بیان کرد: فضای مجازی از ظرفیت بالایی در حوزه مخاطب و تاثیرگذاری برخوردار است، از این رو فعالیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی قابل توجهی از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون از سوی این اداره کل با همکاری هنرمندان، انجمن‌های فرهنگی هنری، مؤسسات قرآنی و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و اهالی مطبوعات و نشریات استان در فضای مجازی صورت گرفته است.

اسماعیلی فرهنگ و هنر را به مثابه ابزاری آرامش بخش برای انسان در مواجهه با مشکلات دانست و گفت: هنرمندان با درک این شرایط سخت، سعی وافری در استفاده از فضای مجازی برای توسعه فعالیت‌های هنری از قبیل اجرا، آموزش، برپایی جشنواره و سایر فعالیت‌های هنری دارند و این اداره کل هم با در اختیار قرار دادن وام‌ها و تسهیلات متعدد در سطحی وسیع به هنرمندان و اصحاب رسانه از این قشر ارزشمند در حد توان خود حمایت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز