خبرگزاری کار ایران

صالحی در گفت و گو با ایلنا خبر داد:

بازگشت کارخانه آجر سفال دامغان به چرخه تولید با ورود فرماندار دامغان/ 45 نفر مشغول کار شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۱۴۷

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت دامغان از بازگشت مجدد کارخانه آجر سفال دامغان به چرخه تولید با حمایت های فرمانداری این شهرستان خبر داد و یادآور شد: با ورود این واحد تولیدی به چرخه تولید، 45 نفر مشغول کار شدند.

به گزارش ایلنا از سمنان، حمید صالحی گفت: شرکت آجر ماشینی طلوع فجر دامغان تولید کننده انواع آجر سفال است که در سال 93 پروانه بهره برداری گرفته بود و تا پایان سال 97 با اشتغال حدود 50 نفر فعال بود.
 
او ادامه داد: شرکت طلوع فجر از ابتدای سال 98 به دلیل معوقات بانکی و جریمه تاخیر تسهیلات، بانک عامل این شرکت را تملک کرد و از آن تاریخ تعطیل شد.

صالحی تصریح کرد: با استناد دستورالعمل ابلاغی رئیس قوه قضاییه مبنی بر عدم تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی تملک شده و با پیگیری های فرماندار دامغان و تجربیات ایشان در اداره کل جذب و سرمایه گذاری استانداری سمنان این واحد تولیدی مجددا فعالیتش را با 45 کارگر از سر گرفت.

صالحی با اشاره به اینکه تفاهمی بین مدیران بانک صنعت و معدن کشور و این واحد تولیدی در شهریور ماه سال جاری صورت پذیرفت، بیان کرد: وجود مشکل قضایی این واحد تولیدی تکذیب می شود.

او اضافه کرد: تنها مشکل این واحد تولیدی بدهی معوق بانکی بود که با کمک فرمانداری دامغان، اداره صنعت،معدن و تجارت دامغان، دستگاه قضایی تفاهمی برای شروع فعالیت مجدد صورت پذیرفت و این واحد تولیدی هیچ مشکل قضایی ندارد.

صالحی با ابراز گلایه از بعضی رسانه ها مبنی بر انتشار اخبار ناصحیح اظهار داشت: بیان برخی اخبار که به اشتباه منتشر می شود نه تنها مفید نیست بلکه به دلسردی سرمایه گذاران و کارآفرینان منجر می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان افزود: بر اساس بند (5) ماده (3) آئین ‌نامه اجرایی ماده (61) الحاقی قانون رفع موانع تولید رقابت ‌پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور، بر تعامل با دستگاه قضایی در جهت اجتناب محاکم از صدور احکام منجر به توقف تولید و تعطیلی واحدهای تولیدی تأکید شده‌ است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز