خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

حمایت از فعالیت‌های سالم تولیدی واقتصادی وظیفه همه دستگاه‌ها است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۱۲۸

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در شرایط خاص اقتصادی فعلی، حمایت از فعالیت‌های سالم تولیدی و اقتصادی وظیفه همه دستگاه‌ها و نهادها است.

به گزارش ایلنا، ناصر عتباتی در پانزدهمین جلسه کمیته اجرایی حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال استان, ضمن تبریک هفته بسیج، کار جهادی، روحیه و تفکر بسیجی را در پیشبرد امور در تمامی حوزه‌ها بسیار اثر بخش و گره گشا دانست.

عتباتی در ادامه  اذعان کرد: در شرایط کنونی، فعالان  اقتصادی وتولیدی در خط مقدم  نبرد اقتصادی قرار دارند و با اتکا به توانمندی ها و ظرفیت های داخلی برای رونق تولید و اشتغال و مقابله با تحریم‌ها بسیجی وار و جهاد گونه  تلاش می کنند.

 او افزود: بی شک همه دستگاه‌ها اعم از قضایی و اجرایی برای حمایت از فعالان و سرمایه‌گذاران اقتصادی مصمم هستند و بر خود وظیفه می دانند تا با تمام توان در راستای حل مشکلات و معضلات بخش تولید گام بردارند.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با اشاره به فرمایشات دیروزمقام معظم رهبری اظهار داشت: تاکید مقام معظم رهبری بر انجام فعالیت‌های سالم اقتصادی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی با استفاده از ظرفیت‌های داخلی، نقشه راه و مسیری روشن برای کلیه مسئولان و دست‌اندرکاران امر اقتصادی کشور ترسیم کرده است.

او  افزود: همه ما وظیفه داریم تا در حوزه‌های مختلف اقتصادی با اتکا به این تاکیدات و رهنمودهای ایشان در رفع مشکلات اقتصادی همت مضاعف و روز افزون داشته باشیم. 

رئیس کل دادگستری استان یادآور شد: مسلماً بسیاری از گرفتاری ها، آسیب‌های اجتماعی و وقوع جرایم و بزهکاری ها در جامعه ریشه اقتصادی داشته و فقر و بیکاری عامل اصلی وقوع این جرایم می باشد.

عتباتی ادامه داد: هرگونه گام برداشتن برای برطرف نمودن این معضلات و مشکلات مردم  یک کار متعالی و بسیار ارزشمند است.

در ادامه جلسه با بررسی های صورت گرفته در جهت رفع مشکلات دو واحد تولیدی با شرکت شهرک های صنعتی،برق،گاز فاضلاب و...تصمیم لازم اتخاذ شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز