خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قزوین:

بهسازی جاده "نسیم شمال" قزوین یک پروژه ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۸۵۲

رئیس‌شواری شهر قزوین گفت: بهسازی جاده نسیم شمال، بدون تردید یک پروژه ملی است چرا که مسیر تردد بسیاری از خودروهای سراسر کشور است و به واقع نقش یک کریدور مهم را در حمل و نقل کشور ایفا می کند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، حکمت اله داودی با اشاره به اینکه برای این پروژه از بهترین تکنولوژی‌های روز جهان استفاده شده است، تصریح کرد: نکته قابل توجه در پروژه نسیم شمال این است که در قسمت زیرین‌ آن یک بیس تثبیتی با لایه بتنی به ضخامت ۲۵ سانتیمتر سیمان توسط دستگاه های خاص ریخته شد.

داودی با اشاره به وجود باغستان‌ سنتی قزوین در این پروژه تاکید کرد: در جریان بهره برداری از  کمربندی نسیم شمال کوچکترین تعرضی به باغستان سنتی قزوین و محیط زیست نداشتیم و برابر مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی همان مسیر سابق را بازسازی کردیم.

رئیس شورای شهر قزوین ضمن توضیح این موضوع که برای تامین ایمنی سرنشینان خودروها و حفظ مسیر برای سالیان متمادی، تمام چراغ‌های مسیر را تعویض کردیم، تصریح کرد: بحث خط کشی، گاردریل و تمام مسائل ایمنی در این مسیر پیش بینی و به اجرا در آمده و امیدواریم دیگر شاهد تصادفات ناگوار در این مسیر پر تردد و مهم نباشیم و بتوانیم رضایتمندی مردم را حاصل کنیم.  

حکمت الله داودی در پایان تاکید کرد: فاز بعدی این پروژه نیز ‌در حال انجام است و خاکبرداری های آن انجام شده و اگر شرایط جوی اجازه دهد امیدواریم ‌تا قبل از پایان شورای پنجم آن را به سر انجام‌ برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز