خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان بیله سوار:

تلاش اهالی رسانه در مقابله با بیماری کرونا غیرقابل انکار است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۸۲۵

فرماندار شهرستان بیله سوار در استان اردبیل تلاش اهالی رسانه در مقابله با بیماری کرونا را غیرقابل انکار دانست و گفت: کمبود امکانات و تجهیزات برای مقابله با کرونا از دغدغه های اصلی شهرستان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن قبادی در جلسه قرارگاه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان بیله سوار که با محوریت اطلاع رسانی رسانه ها و فعالین مجازی برگزار شد با بیان اینکه اهالی رسانه در مقابله با بیماری کرونا از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند، عنوان کرد: مردم با اطلاع از اینکه همه گیری ویروس کرونا امروز در سطح جامعه افزایش یافته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی  با آن زندگی می کنند.

وی  ضمن قدردانی از اهالی رسانه در خصوص فرهنگسازی رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم، بیان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان رسانه ها نیز با اطلاع رسانی دقیق  با مدافعان سلامت گام های موثری برداشته اند.

فرماندار شهرستان بیله سوار مغان با اشاره به اینکه شهرستان بیله سوار به دلیل کمبود امکانات و تجهیزات در مقابله با بیماری کرونا دچار مشکلات عدیده ای است، اذعان کرد: مدیران با ارتقای سواد رسانه ای از نقد رسانه ها به نحو احسن استفاده کنند.

سرهنگ یوسف اختری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بیله سوار مغان خبرنگاران را چشم بیدار جامعه دانست و گفت: آگاهی بخشی نشان از تلاش های  رسانه ها در راستای مقابله با بیماری کرونا از اقدامات موثر رسانه ها است.

وی خبرنگاری را یک هنر دانست گفت:  امروز نیاز است رسانه و خبرنگاران  در کنار مسئولان در راستای نجات  از مشکلات همکاری های لازم را داشته باشند و مسئولین نیز از این ظرفیت مهم به نحو احسن در راستای ارتقای سلامت جامعه استفاده کنند.

شکری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیله سوار مغان نیز با بیان اینکه بهداشت و درمان شهرستان، سخت‌ترین شرایط را در ماه های گذشته در رابطه با بیماری کرونا پشت سرگذاشت عنوان کرد: با تلاش کادر درمانی در خط مقدم مبارزه و با همکاری مردم، از اوج نخست این بیماری عبور کردیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز