خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا عنوان شد:

مدیریت سایت گردشگری فندقلو بر عهده شهرداری نمین است / مدیران به اراضی ملی ورود نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۸۱۵

شهردار نمین گفت: استفاده از سایت گردشگری فندقلو حق عموم مردم است.

براتعلی شوقی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با تاکید بر اینکه مدیریت سایت گردشگری فندقلو بر عهده شهرداری نمین است عنوان کرد: بیش از 25 سال است که امکانات رفاهی و خدماتی سایت گردشگری فندقلو به عهده شهرداری نمین است و مردم منطقه از اتخاذ تصمیمات برای این منطقه توسط افراد و نهادهای غیرمرتبط گلایه مند هستند.

وی افزود: این سایت توسط شهرداری نمین و شورای اسلامی این شهر حفظ و نگهداری می شود و حقوق کارگران و نگهبانان، هزینه برق و سایر امورات این منطقه توسط شهرداری نمین پرداخت می شود.

شهردار نمین تصریح کرد: مطرح کردن مساله واگذاری این منطقه به بهره بردار بخش خصوصی غیر منطقی و غیر ممکن است چرا که قسمت های مختلف منطقه فندقلو تحت تملک و پوشش نهادهای مختلف از جمله منطقه نگهداری آهو(توسط محیط زیست)، کمپ های اقامتی (توسط آموزش و پرورش و شهرداری)، پیست اسکی( توسط اداره ورزش و جوانان) است.

شوقی با بیان اینکه استفاده از نعمات طبیعی و گونه های گیاهی و مختلف این منطقه حق عموم مردم است، تاکید کرد:  بهتر است مدیران به اراضی ملی که مورد استفاده عموم است ورود نکنند چرا که بر فرض محال اگر واگذاری انجام شود مردم نخواهند توانست از این سایت گردشگری به طوری که امروزه از آن بهره مند می شوند استفاده کنند.

وی با تاکید بر این که افراد غیر مرتبط با این امر از سیاه نمایی و سناریو سازی های بیهوده خودداری کنند، اذعان کرد: تا کنون عموم مردم و گردشگران و اهالی نمین و روستاهای همجوار این سایت از عملکرد شهرداری رضایت داشته اند و رویکرد ما طبق خواسته مردم منطقه بر این اساس استوار است که سایت فندقلو مورد استفاده عموم مردم باشد.

شهردار نمین با بیان اینکه باید حقوق عمومی مردم بومی این منطقه را نیز باید در نظر گرفت، افزود: مردم بومی این منطقه با توجه به اینکه دارای اراضی سند دار هستند و این مناطق محل چرای دام این اهالی است لذا شهرداری از حق و حقوق اهالی این منطقه نیز با جدیت دفاع می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز