خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان خبر داد:

موافقت با پرداخت 3 هزار و 315 میلیارد ریال تسهیلات صنعتی و کشاورزی در سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۷۴۱

استاندار سمنان گفت: با تایید اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با پرداخت تسهیلات به ۲۱ واحد صنعتی به میزان سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال و ۳۸ واحد کشاورزی به ارزش ۲۱۵ میلیارد ریال موافقت شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، علیرضا آشناگر روز سه‌شنبه در نشست ارتباط تصویری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن کوثر استانداری افزود: تعدادی از بانک‌های عامل استان سمنان در اعطای تسهیلات در ماه های گذشته عملکرد رضایت بخشی نداشتند که باید با تغییر رویه روند پرداختی‌های این بانک‌ها افزایش یابد.

آشناگر خاطر نشان کرد: به دلیل مشکلات اقتصادی و تورم میزان نقدینگی و نیاز مالی بنگاه های اقتصادی به تسهیلات افزایش یافته است و باید با تلاش مضاعف ، دستگاه های اجرایی در کنار واحدهای تولیدی و صنعتی باشند.

استاندار سمنان ادامه داد: با وجود شیوع کرونا ویروس و مشکلات اقتصادی، نباید روند ایجاد اشتغال در استان کاهش یابد.

وی افزود: در این نشست ۵۹ مصوبه اعطای تسهیلات در بخش صنعت و کشاورزی استان سمنان بحث و بررسی شد که بر این اساس از ابتدای فروردین ۹۹ تاکنون به ۳۹ واحد صنعتی و ۲۰۲ واحد کشاورزی استان سمنان چهار هزار و ۴۳۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز