خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان کرج:

تعطیلی گسترده شهرکرج با شرایط قرمز استمرار دارد/ همکاری خوب صنوف در اجرای طرح محدودیت های کرونایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۷۴۰

معاون استاندار و فرماندار شهرستان کرج با عنوان اینکه بیشتر نظارت ها با ارشاد و تذکر به صنوف تداوم دارد، گفت: کرج همچنان در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد و تعطیلی سراسری مشاغل غیرضروری الزامی است.

به گزارش ایلنا، غفور قاسم پور در چهارمین روز از اجرای طرح محدودیت های کرونایی آذرماه که در کرج مرکز استان البرز آغاز شده است، گفت: شهرکرج همچنان در شرایط قرمز قرار دارد و تعطیلی سراسری مشاغل غیرضروری باید به جد استمرار داشته باشد. 

وی با اشاره به اینکه مقام عالی دولت در استان بطور مستقیم بر روند اجرای طرح رصد، پیگیری و نظارت دارند، افزود:  بیشتر نظارت ها با ارشاد و تذکر به صنوف تداوم دارد.

فرماندار کرج در ادامه از همکاری خوب صنوف کرج قدردانی کرد و افزود: نیاز است که صاحبان مشاغل ضروری هم که این ایام فعال هستند ضوابط بهداشتی اعم از فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند. 

معاون استاندار گفت: تیم های بازرسی بطور مستمر در مناطق مختلف شهر کرج حضور دارند و ضمن کنترل به صاحبان واحدهای صنفی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند، تذکر می دهند. 

قاسم پور خاطرنشان کرد: در جریان پایش ها اغلب شاهد عدم توجه به فاصله فیزیکی شهروندان بخصوص در مراکز خرید هستیم که باید مورد توجه قرار گیرد. 

معاون استاندار همچنین  انجام تست های گسترده ، افزایش پوشش بیمه بیماران کرونایی و افزایش غربالگری هدفمند را از راهبردهای اصلی دولت در مقابله با کرونا عنوان کرد و گفت: قرنطینه مبتلایان و فراهم کردن امکان قرنطینه برای افراد مبتلا که نمی توانند در منزل قرنطینه شوند در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز