خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره منابع طبیعی مهاباد خبر داد:

دستگیری عوامل تخریب مراتع روستای خورخوره مهاباد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۷۳۰

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهاباد گفت: عوامل تخریب مراتع روستای خورخوره این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، مجید پاتو گفت: پنج نفر از عوامل تخریب ۱۱ هکتار از مراتع روستای خورخوره این شهرستان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

پاتو افزود: در این تخلف پنج نفر از اهالی روستای خورخوره این شهرستان با استفاده از دو دستگاه تراکتور درحال تخریب مراتع این شهرستان بودند که با هوشیاری مأموران یگان حفاظت شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی تصریح کرد: امسال مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان، ۶۰ فقره پرونده تخریب و تصرف عدوانی اراضی ملی را برای متخلفان تشکیل دادند که از این تعداد ۳۵ فقره پرونده به مساحت ۷۱ هکتار خلع ‌ید و اجرای حکم برای آنها صورت گرفت.

پاتو گفت: مأموران یگان حفاظت این اداره به صورت شبانه‌روزی در صورت اطلاع از هرگونه تخریب اراضی ملی به سرعت وارد عمل شده و متخلفان را به مراجع قضایی معرفی می‌کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان مهاباد، با اشاره به دایر شدن شعبه ویژه دعاوی منابع طبیعی در دادگستری این شهرستان افزود: شعبه ویژه دعاوی منابع‌طبیعی و تخریب و تصرف اراضی ملی با دستور رئیس دادگستری این شهرستان راه‌اندازی و قاضی ویژه‌ای نیز برای بررسی سریع پرونده‌های این حوزه تعیین شده است.

روستای خورخوره در بخش مرکزی و در فاصله ۳۰ کیلومتری شمال مهاباد قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز