خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر کرج:

مدیران شهری گوش شنوایی برای مطالبات و دغدغه های شهروندان باشند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۷۱۱

رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه هر اقدامی که در شهر صورت می پذیرد، باید در راستای رفاه حال شهروندان و جلب رضایت آنها باشد، خاطر نشان کرد: احترام به حقوق شهروندی شهروندان و تکریم آنها موضوعی است که باید به یک فرهنگ و ارزش در بین پرسنل مدیریت شهری کرج تبدیل شود.

به گزارش ایلنا از البرز، اکبر سلیم نژاد در جریان بازدید از ساختمان منطقه 9 شهرداری کرج با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع مهمترین انتظار و مطالبه اعضای شورای اسلامی شهر از مدیران شهری است، اظهار داشت: شعار دوره کنونی شورا شفافیت و سلامت است و در این راستا اقدامات گسترده ای در راستای تحقق شهرداری الکترونیک صورت گرفته و بسیاری از خدمات به صورت الکترونیکی و غیرحضوری ارائه می شوند.

او افزود: انتظار داریم که مدیران شهری گوش شنوایی برای مطالبات و دغدغه های شهروندان باشند و چنانچه پیشنهاد خوبی برای اجرای بهتر پروژه ها مطرح می شود، حتماً موضوعات به شورای اسلامی شهر منعکس گردد و سعی کنیم تا مشکلات شهری با مشارکت شهروندان مرتفع گردد و با کار جهادی و خدمت رسانی سالم و شفاف پاسخ اعتماد مردم را بدهیم.

این مسئول تصریح کرد: بنا داریم تا به صورت سرزده در مناطق و سازمانهای شهرداری کرج حضور یافته و از روند پاسخگویی به مراجعین، اقدامات صورت گرفته و مسائل جاری مطلع گردیم و اگر نیازی به تذکر یا حمایت بیشتر بود، در دستور کار قرار گیرد. در هر حال نظارت مهمترین وظیفه شورای شهر است که باید به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.

رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه مردم باید محور باشند و هر اقدامی که در شهر صورت می پذیرد، در راستای رفاه حال شهروندان و جلب رضایت آنها است، خاطر نشان کرد: احترام به حقوق شهروندی شهروندان و تکریم آنها موضوعی است که باید به یک فرهنگ و ارزش در بین پرسنل مدیریت شهری کرج تبدیل شود و البته قریب به اتفاق کارکنان و مدیران خود را مقید به این موضوع مهم می دانند.

سلیم نژاد در پایان با بیان اینکه منطقه 9 شهرداری کرج در مرکزیت شهر قرار گرفته و از اهمیت استراتژیک برخوردار است، اظهار کرد: با حمایت های شورای اسلامی شهر تحولات عمرانی و خدماتی مطلوبی را در سطح منطقه شاهد بوده ایم که در بازدید امروز نکاتی به مدیر منطقه تذکر داده شود و امیدواریم با برگزاری جلسات نظارتی مستمر بتوانیم به ارائه خدمات کیفی تر به شهروندان کمک کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز