خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد:

پرداخت ۲۳۰ میلیون تومان به بازماندگان مددجویان کمیته امداد استان یزد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۵۷۷

مدیرکل کمیته امداد استان یزد از پرداخت ۲۳۰ میلیون تومان به بازماندگان مددجویان کمیته امداد این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد شجاعان اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲۳۰ میلیون تومان به بازماندگان مددجویان تحت حمایت این نهاد که بر اثر ابتلای به بیماری کووید ۱۹ فوت کرده‌اند پرداخت‌ شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد مددجویان فوت‌شده به علت درگیری با ویروس کرونا سالمندان بالای ۷۰ سال هستند، گفت: ۷۲ درصد مددجویان فوت ‌شده سرپرست خانوار بوده و ۲۸ درصد از سایر اعضای خانوار تحت حمایت بوده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد افزود: بیش از ۱۱ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد سالمند هستند و از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.

وی اظهار داشت: پرداخت کمک‌معیشت، تأمین سبد مواد غذایی و بهداشتی و کمک به هزینه نگهداری سالمندان نیازمند به نگهداری در منزل و سرای سالمندان از جمله خدمات ارائه‌ شده به مددجویان سالمند تحت حمایت است.

شجاعان در ادامه به نیاز‌های اساسی سالمندان تحت حمایت اشاره کرد و گفت: تأمین هزینه‌های درمانی و تجهیزات پزشکی شامل تشک مواج، ویلچر، تخت طبی، دستگاه اکسیژن ساز و واکر و همچنین لوازم مصرفی بهداشتی از جمله نیاز‌های ضروری سالمندان تحت حمایت است و نیکوکاران می‌توانند با همکاری کمیته امداد در تأمین این نیاز‌ها به سالمندان کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز