خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اعلام کرد:

مشارکت ۹۷ درصدی اصناف قزوین در طرح محدودیت‌های کرونایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۵۵۷

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: تاکنون ۹۷ درصد اصناف و واحدهای عرضه کالا در استان قزوین محدودیت‌های کرونایی اعمال شده را رعایت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هوشنگ محمدی اظهار کرد: اصناف قزوین همکاری مناسبی را با ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و تعزیرات حکومتی به عنوان یکی از دستگاه های عضو این ستاد داشته اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: گزارش گشت های تعزیرات حکومتی از بازدیدهای میدانی انجام شده در سطح شهرها نشان می دهد ۹۷ درصد اصناف استان محدودیت های اعلام شده از جمله تعطیلی بسته به گروه شغلی و یا فعالیت در ساعات تعیین شده را رعایت کرده اند.

محمدی ادامه داد: واحدهای صنفی که محدودیت ها را رعایت نکرده نیز جریمه شده و در صورت تکرار تخلف پلمب در انتظار آنهاست.

او  یادآور شد: گشت های مشترک تعزیرات برای رعایت محدودیت ها از سوی اصناف به طور مستمر در حال انجام است.

این مسئول در خصوص برخورد با گران فروشی مرغ گفت: گشت‌های تعزیرات با واحدهای گران فروش برخورد می کنند البته براساس اعلام سازمان جهاد کشاورزی، مشکلی در باره جوجه ریزی و تولید گوشت سفید در استان وجود ندارد و افزایش قیمت ایجاد شده به دلیل مسایل مربوط به ترخیص نهاده ها از گمرک و تاخیر در توزیع بین مرغداری های کشور بوده بنابراین با حل این مساله به نظر می رسد قیمت مرغ به نرخ هفته های پیش یا نزدیک به این میزان بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز