خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری گیلان مطرح کرد:

ارایه خدمات حمل و نقل عمومی به بیماران کرونایی ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۵۳۱

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: ارایه خدمات حمل و نقل عمومی به بیماران کرونایی یا افراد مشکوک به کرونا در 2 هفته قرنطینه ممنوع است.

به گزارش ایلنا از رشت، فریبرز مرادی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: طبق ضوابط ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای گیلان، شرکت‌های حمل و نقل مسافری اعم از اتوبوس ، مینی بوس و سواری‌های عمومی در 2 هفته پیش رو از ارائه خدمات حمل و نقلی به بیماران کرونایی و یا افرادی که مشکوک به کرونا باشند، خودداری خواهند کرد.

فریبرز مرادی افزود: شناسایی بیماران و یا مشکوک به کرونا از طریق سامانه اینترانی سروا (serva) که بین وزارت بهداشت و شرکت های حمل و نقل مسافری برقرار است، عملی می شود.

وی گفت : با ارایه شماره کد ملی به سامانه سروا serva, وضعیت سلامت خریدار بلیط از نظر آلودگی به کرونا یا سلامت وی مشخص و در صورت بروز هرگونه علایم مشکوک تا پایان قرنطینه از ارایه خدمات حمل ونقل عمومی به فرد مشکوک خودداری می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان همچنین از افرادی که قصد دارند با اتوبوس مسافرت کنند خواست، بلیط مورد نظر خود را بطور اینترنتی از شرکت های حمل و نقل تهیه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز