خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری زنجان تاکید کرد:

تبدیل امکانات و فضای ادارات به پایگاههای سلامت و مرکز بهداشت / از حضور کارکنان دارای تست مثبت جلوگیری شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۵۳۰

معاون امنیتی - سیاسی استانداری زنجان گفت: در صورت اعلام نیاز مرکز بهداشت استان زنجان، امکانات و فضای ادارات برای استقرار پایگاه‌های سلامت و اجرای طرح شهید سیلمانی اختصاص می یابد.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، خدابخش مرادی نافچی، در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای استان‌زنجان، اظهار کرد: طرح جامع هوشمند محدودیت‌ها و طرح شهید قاسم سلیمانی به عنوان طرح های اثرگذار در کنترل ویروسی کرونا مورد تاکید است.

معاون سیاسی- امنیتی استانداری زنجان، به فعالیت قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای استان زنجان به عنوان قرارگاه اجرای مصوبات ستاد ملی اشاره کرد و گفت: این قرارگاه با تعلل کنندگان اجرای مصوبات قرارگاه برخورد جدی و قانونی می کند.

وی بر ضرورت همکاری دستگاه های مربوطه در اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و یادآور شد: لازم است تا صدا و سیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مرکز بهداشت و سپاه انصارالمهدی از طریق رسانه‌ها جزئیات طرح را اعلام کنند.

این مقام مسئول خطاب به دستگاه های میراث فرهنگی، آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر و اداره کل ورزش و جوانان استان خواستار اختصاص فضا و امکانات با اعلام نیاز قرارگاه عملیاتی کرونای استان شد و گفت: با اعلام نیاز مرکز بهداشت استان همه ادارت امکانات و فضاها برای استقرار پایگاه‌ها سلامت و اجرای طرح شهید سلیمانی اختصاص می یابد.

مرادی خطاب به صدا و سیمای مرکز زنجان خواستار اختصاص برنامه های متنوع در دو هفته قرنطینه برای مردم شد و گفت: کارکنان دارای تست مثبت به مدیران اعلام شوند و از طریق حراست بر عدم حضور این افراد اقدام شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان بر ضرورت رعایت پروتکل‌ها در داروخانه‌ها تاکید کرد و گفت: طرحی از سوی نیروی انتظامی برای کاهش تجمع غیرضروری در هسته مرکزی شهر ارائه شود.

نماینده سازمان صمت نیز در سخنانی بر نظارت ۳۲ اکیپ در استان زنجان در خصوص اعمال محدودیت‌ها اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۱۰۰ اخطار شفاهی به اصناف ارائه و ۲۵ واحد پلمپ شده است.

مسلمی با یادآوری رعایت ۹۲ درصدی اصناف استان زنجان در خصوص محدودیت‌ها گفت: در طول این مدت از ۲ هزار و ۳۰۰ واحد بازدید شده است.

معاون فرماندار زنجان نیز با اشاره به اینکه طرح شهید قاسم سلیمانی از طرح‌های مهم برای کنترل بیماری کووید ۱۹ محسوب می‌شود، گفت: قرارگاه‌های بخش‌های شهرستان زنجان فعال بوده و عملیاتی کردن مصوبات از مهمترین برنامه‌های این قرارگاه‌ها است.

شفیعی‌تصریح کرد: برای ۱۵ مورد خودروی غیربومی جریمه یک میلیون تومانی اعمال شده و هفت مورد تعطیلی در روز اول و ۵ مورد در روز دوم را شاهد بودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز