خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان امام رضای تبریز خبر داد:

کاهش تعداد بستری‌ها در بیمارستان امام رضای تبریز پس از اعمال محدودیت‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۵۲۰

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) تبریز از کاهش پنج درصدی بیماران این مرکز آموزشی درمانی به ‌دنبال اعمال محدودیت‌ها خبر داد.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا از تبریز، مسعود فقیه دینه‌وری در جمع خبرنگاران، با بیان این مطلب، اظهار کرد: ماندگاری بیماران در اورژانس طی چند روز گذشته کاهش پیدا کرده، اما تعداد تخت‌های اختصاص یافته به بیماران مبتلا به کرونا هنوز پر است.

وی با تاکید بر اینکه تاثیر اعمال محدودیت‌ها زمان می‌برد، گفت: دورهمی‌های خانوادگی و تجمع در نقاطی که محل‌های ارایه‌ خدمات هستند، مسلما اثر محدودیت‌ها را کمتر می‌کند.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) تبریز در خاتمه تاکید کرد: توصیه می‌کنیم مردم از تجمع و دورهمی‌ها خودداری کنند تا خدمتگذاران‌شان با آسایش خاطر به درمان بیماران بپردازند.

این گزارش می‌افزاید، بیمارستان امام رضای تبریز در سطح بندی کشوری تخت‌های بیمارستانی دارای ۹۹۸ تخت بستری ، ۱۲۰ تخت اورژانس، ۱۲۵تخت دیالیز و ۲۶ تخت عمل مجهز است.

این مرکز آموزشی و درمانی در زیربنایی به مساحت ۷۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع به صورت طبقاتی است و تنها مرکز درمانی است که امداد هوایی اورژانس منطقه را نیز پوشش می ­دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز