خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز مطرح کرد:

بازرسی و نظارت بر اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در استان تداوم دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۴۸۸

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به تشکیل تیم های گشت مشترک بازرسی با حضور نمایندگان دستگاههای نظارتی در شهرستان‌ها در راستای نظارت بر روند اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها گفت: پیرو دستور نماینده‌ عالی دولت در استان،تیم‌های بازرسی بصورت مداوم در سطح شهر عملکرد صنوف را رصد می‌کنند.

به گزارش ایلنا از البرز، نورمحمد فردی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به همراه سرپرست اداره‌کل سیاسی و انتخابات، معاون سیاسی فرماندار شهرستان کرج و اکیپ مشترک نظارت و بازرسی از سطح شهر و صنوف شهرستان بازدید و نحوه اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها در منطقه را بررسی کرد. 

وی افزود: در سومین روز از اجرای طرح، شاهد همکاری و احساس مسئولیت اصناف البرز بودیم که با تعطیلی واحدهای تجاری در قطع زنجیره انتقال کرونا و اجرای صحیح محدودیت های هوشمند، همکاری خود را نشان دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به تشکیل تیم های گشت مشترک بازرسی با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی در شهرستان ها در راستای نظارت بر روند اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها گفت: پیرو دستور نماینده عالی دولت در استان مبنی بر نظارت بر اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا و شروع طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها، تیم های بازرسی بصورت مداوم در سطح شهر عملکرد صنوف را رصد می کنند.

فردی گفت:  بازرسی‌ها تا مدت زمان اجرای طرح که ۲ هفته، پیش‌بینی شده است با قدرت ادامه دارد و امیدوار هستیم با همکاری اصناف و همراهی مردم شریف البرز در اجرای این طرح شاهد کاهش میزان سرایت بیماری و نیز آمار مرگ و میر همشهریان، خانواده و عزیزان خود باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز