خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه ای اعلام شد؛

تشدید محدودیت‌های کرونایی در حرم رضوی/ صیانت از سلامت زائران مهمترین اولویت آستان قدس

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۳۴۳

روابط‌عمومی آستان قدس‌رضوی در اطلاعیه ای شرایط جدیدخدمت‌رسانی حرم مطهر را مطابق محدودیت‌های کرونایی و در جهت صیانت از سلامت زائران امام رضا (ع) اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، در این اطلاعیه آمده است: بردباری و شکیبایی شما سروران گرامی در همکاری با خدمتگزاران خود در آستان قدس رضوی از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تا به امروز و مشارکت و همدلی در کمک به هموطنان در قالب رزمایش مواسات، جلوه‌هایی بی‌بدیل از عظمت و بصیرت مردم ایران اسلامی است که در تاریخ ماندگار خواهد شد و از این رو خالصانه قدردان و سپاسگزاریم.

در این اطلاعیه ، صیانت از سلامتی زائران امام رضا (ع) ، مهم‌ترین اولویت‌ آستان قدس رضوی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اعلام شده و آمده است : به اذعان صریح مسوولان نظام سلامت و ناظران و کارشناسان، شیوه‌نامه‌های بهداشتی به دقیق‌ترین شکل ممکن در این بارگاه منور به مرحله اجرا درآمده است.

آستان قدس رضوی در این اطلاعیه تصریح کرده است: به استناد ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی نهادهای متولی، سطح رعایت دستورهای بهداشتی در میان خدام و زائران این بارگاه ملکوتی، الگوی سایر مراکز و در ترازی عالی بوده که این مهم جز با همکاری و همراهی شما مردم عزیز میسر نشده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بر این اساس، در شرایط جدید شیوع بیماری و اعمال محدودیت‎های سراسری از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در سطح کشور، آستان قدس رضوی ضمن عذرخواهی و دلجویی از زائران عزیز و با اندوه فراوان اعلام می‌دارد به صورت موقت و تا رفع شرایط حاد کنونی، محدودیت‌ها در حرم مطهر رضوی تشدید خواهد شد.

همچنین آستان قدس رضوی از طریق افزایش تولیدات رسانه‌ای در فضای مجازی و رسانه ملی تلاش می‎کند عموم ارادتمندان حضرت رضا علیه السلام از اقصی نقاط عالم را از انوار قدسی منبعث از بارگاه نورانی امام مهربانی ها و معارف رضوی بهره‌مند کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز