خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان اردبیل خبر داد:

استعلام کرونا برای مسافران ناوگان عمومی جاده ای

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۲۹۷

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل گفت: با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا بلیت مسافران اتوبوس ها پس از استعلام کد ملی و اطمینان از سلامت آنها صادر می شود.

به گزارش ایلنا، کلیم اله وثوقـی در بازدید از پایانه مسافری اردبیل عنوان کرد: وضعیت سلامت مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای از قبل استعلام و در صورت سالم بودن بلیط صادر خواهد شد.

عضو شورای اداری استان اردبیل خاطرنشان کرد : مسئولان شرکت های مسافربری قبل از صدور بلیط باید وضعیت کرونای مسافر را از طریق ارسال کدملی وی به سامانه سروا (سازمان فنی اطلاعات ایران) استعلام کنند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل تصریح کرد: پیرو مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، از امروز 3 آذر تا اطلاع ثانوی ارائه هرگونه خدمات مسافرتی به افرادی که مبتلا به این بیماری باشند و دوره قرنطینه را رعایت نکنند ممنوع است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل با اشاره به اجرای دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی در کلیه پایانه های مسافری استان افزود: گندزدایی و ضد عفونی ترمینال ها و ناوگان های عمومی مسافربری استان اردبیل تا شکست کامل این ویروس منحوس ادامه خواهد داشت.

کلیم الله وثوقی بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط شرکت های حمل ونقل و استفاده مسافران از ماسک تاکید کرد و از فعالیت 54 شرکت حمل ونقل مسافر با هزارو 110 دستگاه ناوگان در استان اردبیــل خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز