خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد:

همکاری خوب مردم فارس در اجرای محدودیت‌های کرونایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۲۷۵

فرمانده انتظامی استان فارس میزان همکاری مردم این استان با محدودیت‌های کرونایی را خصوصا در زمینه ترافیک جاده‌ای، خوب توصیف کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پلیس فارس، سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی گفت: پلیس بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌های ترافیکی برای مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا را اجرایی می کند.

حبیبی گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، اجرای طرح محدودیت های ترافیکی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از روز شنبه اول آذر، نظارت آغاز شده و تا زمان پایان طرح، با قوت ادامه دارد.

او  با بیان اینکه این طرح در ورودی ها و خروجی های شهرها اجرا می شود، ادامه داد: بر این اساس، ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به سطح شهرها ممنوع است و رانندگان متخلف اعمال قانون خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان فارس همچنین تردد خودروهای فاقد مجوز را از ساعت ۹ شب الی ۴ صبح در شهرها با وضعیت قرمز، ممنوع اعلام و تاکید کرد که پلیس با استفاده از دوربین‌های نظارتی، متخلفان را شناسایی و با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.

حبیبی گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس فارس، بر روند فعالیت صنوف نظارت و واحدهایی که بر خلاف قوانین و مقررات ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت داشته باشند را پلمب خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز