خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

50 کیلو مواد مخدر در عملیات مشترک پلیسی کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۰۲۹

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: 50 کیلو موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون بنز در عملیات مشترک با پلیس استان مرکزی کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار مهدی حاجیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: طی بررسی‌های اطلاعاتی و پلیسی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان مشخص شد فردی قصد دارد مقادیری موادمخدر را از استان های غربی کشور به مرکز کشور با یک دستگاه کامیون منتقل کند که بلافاصله برای دستگیری فرد با پلیس استان مرکزی هماهنگی های لازم به عمل آمد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "ساوه" با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محورهای مواصلاتی اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری، موفق به شناسایی کامیون مورد نظر شده و خودرو را متوقف کردند.

سردار حاجیان تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، در بازرسی از خودرو مقدار 50 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه ای درون کامیون جاساز شده بود را کشف کردند.

 مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه ماموران در این رابطه 2 متهم را دستگیر کردند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان از شهروندان خواست که در صورت اطلاع از فعالیت‌ باندهای قاچاق مواد مخدر، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری متهمان در کمترین زمان ممکن اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز