خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره سیستم های مخابراتی اردبیل خبر داد:

راه اندازی مرکز مخابرات روستای ناتور در شهرستان کوثر

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۳۰۸

رئیس اداره سیستم های مخابراتی منطقه اردبیل از راه‌اندازی و تحویل مرکز مخابرات روستای «ناتور» از توابع شهرستان کوثر در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی صفری از راه اندازی مرکز مخابرات روستای ناتور از توابع شهرستان کوثر خبر داد و عنوان کرد: با توجه به افزایش متقاضیان ارتباطات تلفنی خصوصا در مناطقی که تحت پوشش موبایل نیست در راستای تامین نیازهای ارتباطی مردم این مرکز مخابراتی راه اندازی شد.

وی افزود: با استناد به اهمیت توسعه شبکه ارتباطی در عصر حاضر, فراهم کردن زیر ساخت های مخابراتی در تمامی نقاط منطقه اردبیل خصوصا در دوران شیوع کرونا جهت دورکاری و انجام امور مرتبط با مخابرات از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس اداره سیستم های مخابراتی منطقه اردبیل تصریح کرد: هم افزایی ادارات مختلف حوزه  مدیریت شبکه در راستای راه اندازی زیرسیستم « NGN » آوا با رویکردی نوین با استفاده از پروتکل «IP » به عنوان عنصری مهم برای همگرایی شبکه های متعدد محسوب می شود.

وی گفت: در صدد این هستیم توسعه شبکه ارتباطی تلفنی و اینترنتی از طریق تجهیزات جدید همانند «کافوهای نوری و اکسس» در قسمت‌های عمده سطح استان محقق شود که خوشبختانه اقداماتی در این خصوص انجام شده که امیدواری برای تحقق این مهم در آینده ای نزدیک دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز