خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته کتاب انجام می‌شود؛

برگزاری مسابقه کاروان دانایی در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۸۶۶

مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل از برگزاری مسابقه کاروان دانایی در راستای تبیین و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی به مناسبت هفته کتاب‌ خبر داد.

به گزارش ایلنا، زعفر احدزاده عنوان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌عنوان متولی این نسل، گسترده‌ترین و تخصصی‌ترین کتابخانه‌ها را در کشور و در استان داراست و در راستای ترویج و توسعه فرهنگ مهربانی بیشتر با کتاب، مسابقه کتاب‌خوانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کتاب «کاروان دانایی» از انتشارات کانون پرورش فکری به‌عنوان منبع این مسابقه بوده و مشتمل بر سرگذشت کتاب در ایران پس از اسلام و برای گروه سنی ۹ تا ۱۵ سال تهیه و تدوین‌ شده است.

مدیرکل کانون استان تصریح کرد: برنامه‌های کتاب محور جزو فعالیت‌های عمومی و مهم کانون است که در طول سال برای اعضا و مراجعین انجام می‌شود و در ایام کرونا نیز این فعالیت‌ها در بستر آنلاین و مجازی صورت می‌گیرد و برای گرامیداشت هفته کتاب نیز ویژه‌برنامه‌هایی را با محوریت «کتاب، یار مهربان» در حال تهیه و تدارک هستیم.

وی در این خصوص خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوعی از جمله رونمایی و نقد چند عنوان کتاب مدنظر قرار است که «از قصه‌ها می‌آید» ترجمه فاطمه حقی، عضو ارشد کانون و «نفس» اولین داستان هانیه آقامحمدیان عضو نوجوان کانون استان، از جمله آنها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز