خبرگزاری کار ایران

خاوری مطرح کرد:

اجرایی شدن ۵۰ درصد از پروژه های طرح ملی ابرار در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۱۲۴

سرپرست معاونت راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای گفت: ۵۰ درصد از پروژه‌های طرح ملی ابرار در استان اردبیل انجام شده است.

به گزارش ایلنا، شعبانعلی خاوری در بازدید از محورهای روستایی شهرستان‌های نیر و کوثر افزود: در قالب طرح ملی ۱ و ۲ ابرار ۲۴۰ کیلومتر پروژه برای استان اردبیل در نظر گرفته شده بود که خوشبختانه با تلاش راهداران ۵۰ درصد این پروژه ها اجرا شده است.

وی اظهار امیدواری کرد با همت مضاعف و تلاش جهادی راهداران استان اردبیل مابقی طرح نیز با شتاب و سرعت العمل خوب اجرا شود.

سرپرست معاونت راههای فرعی و روستایی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای در ادامه‌ سفر خود به استان اردبیل از پروژه روستایی هشی،کمر به گاو در شهرستان خلخال نیز بازدید کرد و افزود: ۷۰ درصد این پروژه که در یک منطقه محروم و سخت قرار گرفته انجام شده و مقرر شد با تزریق قیر و سایر کمک های لازم این پروژه تا ۲ ماه آینده تکمیل شود.

خاوری با قدردانی از تلاش های راهداران سخت کوش استانهای اردبیل و آذربایجان شرقی در اجرای طرح ابرار روستای هشی کمر به گاو گفت: عملیات بهسازی و آسفالت ۱۲ کیلومتر از این راه روستایی توسط اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل و ۷ کیلومتر نیز توسط راهداران استان آذربایجان شرقی انجام شده و هم اکنون در مراحل تکمیل پل هستیم.

وی با بیان اینکه ۵۸ درصد راههای روستایی استان اردبیل دارای آسفالت هستند، تصریح کرد: استان اردبیل ۴ هزار و ۷۵۱ کیلومتر راه روستایی دارد که از این میزان ۲ هزار و ۷۳۶ کیلومتر از آسفالت مناسب برخوردار است.

سرپرست معاونت راههای فرعی و روستایی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای از حل مشکلات قیر استانها خبر داد و خاطرنشان کرد: با استفاده از امکانات و ماشین آلات سازمان راهداری در قالب طرح ملی ابرار تا پایان شهریور ماه سال جاری ۷ هزار کیلومتر راه روستایی در کل کشور بهسازی و آسفالت شده است.

خاوری آمادگی راهداران استان اردبیل برای انجام عملیات زمستانی را از نظر ماشین آلات و روحیه کارکنان بسیار خوب ارزیابی و از تلاش های انجام شده قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز