خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اردبیل عنوان کرد:

ضرورت استقرار کلانتری مستقل در شهرداری اردبیل

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۰۱۷

رئیس شورای شهر اردبیل استقرار کلانتری مستقل در شهرداری اردبیل را جهت کاهش پرونده های ارجاعی به کلانتری‌ها و تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها را ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جواد انصاری رئیس شورای شهر اردبیل در دیدار با سردار هوشنگ حسینی فرماندهی انتظامی استان اردبیل که با حضور شهردار اردبیل و اعضای شورای شهر به مناسبت هفته انتظامی انجام شد، عنوان کرد: لایحه ای که شهردار اردبیل در خصوص حمایت از نیروی انتظامی به شورای شهر داده مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به اینکه استاندار اردبیل نیز بر این امر تاکید داشته امیدواریم در آینده ای نزدیک این لایحه حمایتی که به مبلغ 400 میلیون تومان خواهد بود به تصویب اعضای شورا برسد.

وی اتخاذ تمهیداتی برای  استقرار کلانتری مستقل در شهرداری اردبیل را امری مهم دانست و افزود: در شهرهایی نظیر قم و تهران کلانتری مستقلی در شهرداری مستقر شده که این مسئله باعث ایجاد امنیت در داخل شهرداری شده و پرونده های ارجاعی به کلانتری‌ها را کاهش می‌دهد چرا که شکایات به صورت متمرکز در داخل شهرداری قابل رسیدگی خواهد بود.  

رییس شورای شهر اردبیل همکاری نیروی انتظامی با شهرداری و شورای شهر را بسیار مناسب عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی به عنوان یار دیرینه شورای شهر و شهرداری اردبیل در رسیدگی به مسائل شهری همواره در تلاش بوده و خوشبختانه روز به روز بر این همکاری ها افزوده می شود.

زهرا قدیمی عضو شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه بیان کرد: همکاری نیروی انتظامی با تمامی ارگان‌ها علی الخصوص با شهرداری و شورای شهر بسیار ملموس است و این مسئله عامل مهمی در کاهش بسیاری از ناهنجاری ها در جامعه است.

وی افزود: شهرداری یک سازمان بسیار عظیمی است که رسیدگی به امور مختلف آن بدون همکاری نیروی انتظامی مقدور نخواهد بود و این نیرو با متانت و اقتداری که دارد تاکنون در زمینه تامین امنیت در سطح شهر  هیچگونه کم و کاستی نداشته و امنیت امروز مرهون تلاش پرسنل زحمتکش این سازمان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز