خبرگزاری کار ایران

شهردار اردبیل مطرح کرد:

ایمنی و امنیت در شهر حاصل همکاری نیروی انتظامی و شهرداری

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۹۴۰

شهردار اردبیل ایمنی و امنیت را حاصل همکاری و هم افزایی شهرداری و نیروی انتظامی عنوان کرد.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا،حمید لطف اللهیان شهردار اردبیل در دیدار با سردار هوشنگ حسینی فرماندهی انتظامی استان اردبیل که به مناسبت هفته انتظامی انجام شد، عنوان کرد: نیروی انتظامی در امنیت اجتماعی و مقابله با جرائم توانمند و مقتدر است و زحمات بسیاری را در این راستا متحمل می‌شود و در تامین امنیت برای سلامت مردم نیز نیروی انتظامی خدمات شایانی را انجام داده است.

وی افزود: گستردگی خدمات و تاثیرات نیروی انتظامی در امنیت جامعه غیر قابل اغماض است و امنیت و ثبات موجود در کشور مرهون خدمات و تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی است.

شهردار اردبیل مجموعه شهرداری را نهادی خدماتی عنوان کرد و گفت: برای ارائه خدمات توسط شهرداری باید اقداماتی در بهبود زیر ساخت های ایمنی و امنیتی این سازمان انجام شود.

لطف اللهیان ایمنی و امنیت را همکاری شهرداری و نیروی انتظامی قلمداد کرد و افزود:  هفته نیروی انتظامی بهانه ای است تا گوشه‌ای از تلاش‌های‌نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف توسط رسانه‌های جمعی برای عموم مردم تبیین شود تا نهایتا مشارکت عمومی با این نهاد افزایش یافته و سطح امنیت اجتماعی ارتقا یابد.

سردار هوشنگ حسینی فرمانده انتظامی استان اردبیل نیز در این دیدار بر هم افزایی و همکاری شهرداری و نیروی انتظامی تاکید کرد و نتیجه این همکاری را ایجاد امنیت در سطح جامعه دانست.

وی بیان کرد: خوشبختانه استان اردبیل در بحث امنیت در چندین مورد رتبه نخست کشوری را دارد و تا کنون نیز با تلاش پرسنل نیروی انتظامی ناامنی همراه با تهدید از قبیل گروگان گیری و نظایر آن در استان نداشته‌ایم و بعضا جرایم خرد رخ می‌دهد که آن نیز سریعا از سوی پلیس مورد پیگیری قرار می‌گیرد و با همکاری اداره بهزیستی نیز برنامه های مهمی در جهت کاهش جرایم خرد نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز