خبرگزاری کار ایران

شهردار سرعین:

عملیات اجرایی پل بزرگ شهر سرعین بزودی آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۴۶۵

شهردار سرعین گفت: طی روزهای آینده با اتمام طراحی پل بزرگ سرعین، عملیات اجرایی آن نیز آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، روح الله هدایت عنوان کرد: از ابتدای سالجاری با تدوین برنامه های مختلف بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت و اجرای آنها در زیباسازی سطح شهر خصوصا خیابان‌ها و مسیرها و پیاده روها و اجرا و نصب المان‌های نورپردازی شهر توریستی سرعین جذاب تر از گذشته شده است.

وی افزود: همزمان با این برنامه ها اجرای پروژه های بزرگ شهری خصوصا کمربندی شهر و تقاطع همسطح و غیر همسطح و پل بزرگ شهر در دست اقدام است که طی روزهای آینده با اتمام طراحی این پل عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

شهردار سرعین همکاری و مشارکت مردم شهر سرعین را با شهرداری مناسب اعلام کرد و گفت: در باور مردم شهر توریستی و مهمان پذیر سرعین، این شهر قابلیت و ظرفیت بسیار بالایی در برخورداری از توسعه و امکانات شهری دارد و شهرداری با همکاری سایر دستگاه‌های مختلف سعی در تحقق ظرفیت‌های این شهرستان دارد.

هدایت با تقدیر از مسئولان مختلف استان و شهرستان سرعین خصوصا شهرداران گذشته که زحماتی که برای توسعه این شهر کشیده اند، تصریح کرد: باید زمینه مشارکت عمومی و خصوصی بیش از پیش در شهر سرعین فراهم شود و شهرداری برنامه ویژه ای برای جذب بخش خصوصی در توسعه شهر دارد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه کرونا و آسیب‌های مختلف انسانی و اجتماعی آن تاثیرات گوناگونی در پویایی و فعالیت شهر گذاشته که مهمترین آنها بخش آب‌های گرم معدنی و هتل‌ها و مهمانپذیر ها است.

شهردار سرعین گفت: شهرداری هم در کنار این مجموعه ها آسیب های گوناگونی از جمله درآمد و مطالبات دیده اما با این حال سعی در مراعات و همکاری بیشتر با این نهادها و بخش خصوصی و مردم داریم.

هدایت تصریح کرد: با این حال شهرداری سرعین در انجام وظایف و مسئولیت‌ها کوتاهی نکرده بلکه سعی در اجرای مناسب و با کیفیت برنامه ها دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر