خبرگزاری کار ایران

شهردار سرعین:

عملیات اجرایی پل بزرگ شهر سرعین بزودی آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۴۶۵

شهردار سرعین گفت: طی روزهای آینده با اتمام طراحی پل بزرگ سرعین، عملیات اجرایی آن نیز آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، روح الله هدایت عنوان کرد: از ابتدای سالجاری با تدوین برنامه های مختلف بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت و اجرای آنها در زیباسازی سطح شهر خصوصا خیابان‌ها و مسیرها و پیاده روها و اجرا و نصب المان‌های نورپردازی شهر توریستی سرعین جذاب تر از گذشته شده است.

وی افزود: همزمان با این برنامه ها اجرای پروژه های بزرگ شهری خصوصا کمربندی شهر و تقاطع همسطح و غیر همسطح و پل بزرگ شهر در دست اقدام است که طی روزهای آینده با اتمام طراحی این پل عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

شهردار سرعین همکاری و مشارکت مردم شهر سرعین را با شهرداری مناسب اعلام کرد و گفت: در باور مردم شهر توریستی و مهمان پذیر سرعین، این شهر قابلیت و ظرفیت بسیار بالایی در برخورداری از توسعه و امکانات شهری دارد و شهرداری با همکاری سایر دستگاه‌های مختلف سعی در تحقق ظرفیت‌های این شهرستان دارد.

هدایت با تقدیر از مسئولان مختلف استان و شهرستان سرعین خصوصا شهرداران گذشته که زحماتی که برای توسعه این شهر کشیده اند، تصریح کرد: باید زمینه مشارکت عمومی و خصوصی بیش از پیش در شهر سرعین فراهم شود و شهرداری برنامه ویژه ای برای جذب بخش خصوصی در توسعه شهر دارد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه کرونا و آسیب‌های مختلف انسانی و اجتماعی آن تاثیرات گوناگونی در پویایی و فعالیت شهر گذاشته که مهمترین آنها بخش آب‌های گرم معدنی و هتل‌ها و مهمانپذیر ها است.

شهردار سرعین گفت: شهرداری هم در کنار این مجموعه ها آسیب های گوناگونی از جمله درآمد و مطالبات دیده اما با این حال سعی در مراعات و همکاری بیشتر با این نهادها و بخش خصوصی و مردم داریم.

هدایت تصریح کرد: با این حال شهرداری سرعین در انجام وظایف و مسئولیت‌ها کوتاهی نکرده بلکه سعی در اجرای مناسب و با کیفیت برنامه ها دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز