خبرگزاری کار ایران

با هدف توسعه صنایع کوچک خانگی؛

چهار صندوق اعتباری خرد زنان روستایی در پارس‌آباد تاسیس شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۵۱۱

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پارس‌آباد از تاسیس 2 صندوق جدید اعتباری خرد زنان روستایی در شهرستان پارس‌آباد خبر داد و گفت: در حال حاضر 4 صندوق در این شهرستان فعالیت دارد.

به‌گزارش ایلنا، حسن نظیفی هدف از تاسیس صندوق‌های اعتباری خرد زنان روستایی را تقویت و توانمندسازی زنان روستایی در زمینه‌های مختلف کشاورزی و افزایش در آمد خانوارهای کم در آمد از طریق پرداخت وام‌های کوچک برای انجام فعالیت های در آمدزا عنوان کرد .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پارس آباد بهبود وضعیت اقتصادی و ایجاد اشتغال برای زنان روستایی و توسعه صنایع کوچک و خانگی خاص زنان روستایی، کاهش مهاجرت از روستا ، کاهش فقر و ارتقای مهارت‌های فردی و اجتماعی زنان در روستا را از دیگر اهداف راه اندازی این صندوق‌ها برشمرد.

نظیفی  از تاسیس 2 صندوق اعتباری خرد زنان روستایی خبر داد و افزود: بدین منظور تاکنون تعداد چهار صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در روستاهای تکچی، ملاکندی، تازه کند و اسلام آباد جدید از توابع این شهرستان تشکیل و در حال فعالیت هستند.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: به منظور ارتقای مهارت های زنان روستایی عضو این صندوق ها و آموزش اصولی کارآفرینی ، کارگاه های آموزشی متعدد با عنوان مهارت های زندگی شغلی و مهارت های کسب و کار ویژه اعضای صندوق های اعتبارات خرد و تسهیل گران زنان روستایی توسط کارشناسان این مدیریت در روستاهای حوزه عمل اجرا شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پارس آباد در پایان افزود: تشکیل این صندوق ها به دلیل توسعه و بهبود کسب و کار زنان روستایی و مشارکت آنان در بهبود اقتصاد خانواده بسیار حائز اهمیت بوده و می‌تواند منجر به رونق تولید در منطقه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز