خبرگزاری کار ایران

سرپرست علوم پزشکی اردبیل:

2 نفر فوتی به علت ابتلا به بیماری کرونا در استان اردبیل/ 59 نفر تحت مراقبت‌های ویژه هستند

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۶۰۴

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از فوت 2 نفر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا طی 24 ساعت گذشته در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش ایلنا، دکتر شهرام حبیب زاده در تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان اردبیل در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته 31 نفر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

وی از ترخیص 25 نفر با بهبودی نسبی خبر داد و در خصوص آمار تفکیکی مبتلایان به کرونا در شهرستان های استان بیان کرد: از مبتلایان به ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته تعداد 22 نفر از اردبیل، 3 نفر پارس آباد، 1 نفر مشگین شهر، 3 نفر گرمی و 2 نفر از خلخال گزارش شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 218 نفر در بیمارستان های اردبیل به دلیل ابتلا به بیماری کرونا بستری هستند.

حبیب زاده ادامه داد: در حال حاضر 59 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 2 نفر به دلیل ابتلا به این بیماری فوت کرده اند که گفتنی است همچنان آمار ابتلا و فوتی ها در استان در حال نوسان است و مردم باید همچنان با جدیت در رعایت پروتکل های بهداشتی همت داشته باشند.

وی ادامه داد: دانش آموزان باید هنگام خوردن مواد خوراکی و آشامیدن آب حتما نکات بهداشتی را رعایت کنند و از لیوان و سایل شخصی استفاده نمایند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: مدیران و معلمان حتما نظارت بر حسن اجرای رعایت پروتکل های بهداشتی توسط دانش آموزان را داشته باشند تا به لطف خداوند گزارشی از ابتلا به کرونا در مدارس نداشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز