خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتا استان اردبیل خبر داد؛

دریافت حقوق ماهیانه در قبال تبلیغ و اجاره کارت‌بانکی

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۵۵۶

رئیس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی یک آقا و دو خانم که در زمینه قمار و شرط‌بندی آنلاین فعالیت می‌کردند، خبر داد و اظهار داشت : متهمان در این خصوص حقوق ماهیانه دریافت می کردند.

به گزارش ایلنا سرهنگ علی قهرمان طالع رئیس پلیس فتا استان اردبیل در گفتگو باخبرنگاران عنوان کرد: در پی رصد سایت‌های قمار و شرط‌بندی آنلاین در فضای مجازی، کارآگاهان با چندین صفحه‌ فعال روبرو شده و شروع به بررسی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود کردند.

وی در ادامه گفت: افسران سایبری این پلیس پس از بررسی‌های فنی و جمع‌آوری سرنخ‌های به ‌دست ‌آمده یک نفر آقا و دو نفر خانم فعال در این حوزه را شناسایی و به پلیس فتا دعوت کردند.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل عنوان کرد: در بازجویی‌های اولیه متهم آقا اعتراف کرد که در قبال تبلیغ سایت‌های قمار آنلاین ماهیانه یک ‌میلیون تومان دریافت می‌کرده و متهمان خانم نیز اعتراف کردند فریب شخصی را خورده‌اند که با وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام آشنا شده و در قبال دریافت حقوق ماهیانه کلیه اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار وی قرار داده‌اند.   

این مقام انتظامی گفت: کاربران باید دقت داشته باشند که طبق ماده ۷۱۰ قانون مجازات اسلامی اجاره دادن کارت بانکی برای گردانندگان سایت های قمار جرم بوده و پیگرد قانونی دارد، پس بهتر است برای فعالیت در فضای مجازی به دنبال کسب‌وکارهای قانونی رفته و از عضویت در این‌گونه باندها جدا خودداری کنند؛ ضمناً کاربران می‌توانند هرگونه صفحه مجرمانه را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir اعلام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز