خبرگزاری کار ایران

در روز پزشک انجام شد؛

تقدیر شهردار اردبیل از مدافعان سلامت/ المان فرشتگان سلامت به زودی نصب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۷۳۲

همزمان با یکم شهریور ماه روز بزرگداشت حکیم بزرگ ابوعلی سینا و «روز پزشک» و با هدف تکریم جامعه پزشکی، شهردار اردبیل از پزشکان و مدافعان سلامت بیمارستام امام(ره) اردبیل با اهدای گل تقدیر کرد.‌

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل، حمید لطف اللهیان شهردار اردبیل  با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل و اهدای گل به کادر درمان ضمن دعوت از شهروندان اردبیلی به پویش همدلی با مدافعان سلامت در راستای لزوم رعایت پرتوکلهای بهداشتی و پیشگیری از  شیوع ویروس کرونا گفت:  همه ما قدردان فداکاری‌های تمامی دوستداران سلامت جامعه هستیم که با تعهد، دلسوزی، ایثار و عشق سلامتی را به جامعه هدیه می‌دهند.

 وی همچنین با تکریم جامعه پزشکی و ادای احترام به مقام شامخ شهدای مدافع سلامت افزود: همه ی ما همدل و همراه کادر درمان در روزها و ماههای سخت کرونایی هستیم  و هیچگاه این عشق و ایثار را فراموش نخواهیم کرد.

شهردار اردبیل گفت: بزودی کار ساخت و نصب المان شهری فرشتگان سلامت برای پاسداشت مجاهدت های پزشکان و کادر درمان بیماری کرونا در روبروی بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل پایان یافته و با حضور کادر درمان این بیمارستان و پزشکان شریف شهرمان رونمایی و تقدیم شهروندان خواهد شد.

لطف اللهیان  هدف از نصب این المان را تکریم مدافعان سلامت و تقدیر از ایثار و فداکاریهای دوستداران جامعه سلامت عنوان کرد و افزود: ضروری بود تا آیندگان بدانند که در چنین روزهایی مجاهدانی از جامعه پزشکان و پرستاران با مایه گذاشتن از جان خویش و ایثارگری های وصف ناشدنی به مبارزه با بیماری خطرناکی پرداختند که جان آحاد مردم جامعه را به خطر انداخته بود .

ئکتر فرزانه، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل نیز  در این  دیدار ضمن قدردانی از حضور شهردار  در میان کادر درمان گفت: حضور دلسوزانه مجموعه شهرداری اردبیل از زمان شروع این بیماری در کنار کادر درمان این بیمارستان همیشه موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه برای ما بوده و از این بابت از شما نهایت تقدیر و قدردانی را داریم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز