خبرگزاری کار ایران

فرماندار اردبیل مطرح کرد؛

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ه در برگزاری مراسم عزاداری محرم

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۹۷۷

فرماندار اردبیل گفت:باتوجه به شرایط کرونایی و فرارسیدن ایام محرم، بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در پر شکوه کردن مراسم های عزاداری محرم ضروری است.

به گزارش ایلنا،مسعود امامی یگانه فرماندار اردبیل درجلسه هماهنگی برنامه‌های مراسم عزاداری ماه محرم عنوان کرد: امسال برگزاری مراسم عزاداری محرم در اردبیل باسال های گذشته متفاوت بوده و این مراسم طبق پروتکل های اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا ، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و در فضاهای باز ، با زمان محدود امکان پذیر است .

امامی یگانه افزود: این مراسم ها با رویکرد جدیدی که ستاد کرونا اتخاذ کرده برگزار خواهد شد و همه ملزم به رعایت دستور العمل‌ ها و پروتکل‌های بهداشتی هستند.

وی تصریح کرد: شیوه  برگزاری مراسم ها با هماهنگی تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش و اداره ورزش وجوانان در محوطه باز از جمله حیاط مدارس و یا اماکن ورزشی رو باز با زمان مشخص خواهد بود . 

فرماندار اردبیل ادامه داد:برای حفظ سلامت همشهریان ، در برگزاری عزاداری ها نیازمند همراهی مردم ، هیات های مذهبی و دست اندرکاران برگزاری عزاداری هستیم تا مراسم امسال باشکوه تر برگزار شود.

امامی یگانه از فضاسازی میادین ، معابر شهری و روستایی توسط شهرداری‌ها ، بخشداری‌ها و دهیاری ها با محوریت ماه محرم خبرداد و افزود: دستگاه های اجرایی نیز نسبت به فضاسازی با محوریت ماه محرم اقدام می‌کنند  .

وی  با یاد آوری نقش صداوسیما ، رسانه ها و فضای مجازی ، بهره گیری از این ظرفیت ها را در هر چه پر شکوه کردن عزاداری ها را بسیار تاثیرگذار عنوان کرد که در این راستا برنامه های مختلفی طرح ریزی شده است .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز