خبرگزاری کار ایران

شهردار اردبیل مطرح کرد:

تمهیدات ویژه شهرداری اردبیل برای ماه محرم /حفظ سلامت عزاداران حسینی در اولویت است

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۳۵۳

شهردار اردبیل گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی تمهیدات و برنامه های ویژه برای ماه محرم و صفر توسط شهرداری اردبیل پیش بینی شده است.

به گزارش ایلنا، حمید لطف اللهیان امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های ماه محرم شهرداری اردبیل تصریح کرد: باتوجه به محدودیت‌های کرونایی، لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضرورت حفظ سلامت عزاداران حسینی در ایام محرم و صفر، با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های دقیق، برنامه‌های متعددی فرهنگی مذهبی در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در راستای تکریم و بزرگداشت شعائر دینی در ماه‌های محرم و صفر شهرداری اردبیل وظیفه‌ای فراتر از سایر ارگان‌ها دارد، افزود: سلامت عزاداران سیدالشهدا(ع) نیز ضروری است.

شهردار اردبیل با بیان اینکه همواره شور و شعور حسینی مردمان اردبیل در سطح ملی مطرح است، ادامه داد: امسال نیز برنامه های فرهنگی مذهبی محرم در فضایی متفاوت برگزار خواهد شد.

لطف اللهیان همچنین با اشاره به فضاسازی مناسب شهر در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) با پرچم های سیاه ، از نصب المان های ویژه محرم در سطح شهر خبر داد و گفت: نصب المانهای ویژه محرم، پرچم‌های عزاداری، سیاهپوش کردن میادین و معابر با هدف انتقال مفاهیم قیام حسینی و نهضت عاشورایی جزو اقدامات شهرداری اردبیل است.

وی به اجرای برنامه های متعدد فرهنگی از جمله مسابقه های مجازی با عنوان «‌هرخانواده یک هیات و هر خانواده یک پرچم» پخش زنده مراسم سوگواری بصورت مجازی از صفحات اینستاگرامی توسط فرهنگسراهای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل اشاره کرد و گفت: برنامه فرهنگی «۶۰ شب ۶۰ منبر» عنوان طرح شاخصی است که در شبهای محرم و صفر بصورت لایو و زنده از صفحات اینستاگرامی با هدف بهره گیری از منابر مذهبی روحانیون وعاظ و مداحان حسینی توسط شهردادی اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز